Beste,Ik heb de klant de deur gewezen omdat ze hysterisch is beginnen schreeuwen. Ik heb gedreigd de politie te bellen als ze de winkel niet zou verlaten.Deze klant heeft op 2 weken tijd haar toestel verschillende keren (6) omgeruild, zowel in Leuven als in Hasselt. In eerste instantie ging het over een verschillende kleur, in tweede instantie over een '˜defect' toen Leuven weigerde om verder om te ruilen, kwam ze naar Hasselt. Er kon geen enkele medewerker het defect vaststellen omdat het quasi onzichtbaar was. Het zou over een '˜puntje' in het scherm gegaan zijn. Omdat de klant communicatie had gehad met Kobo, heb ik de uitzondering gemaakt en het toestel alsnog omgeruild, niet zeker of Kobo de DOA zou aanvaarden. Later op de dag kwam de klant terug met de melding dat haar nieuw toestel hetzelfde probleem vertoonde. Ik vroeg de klant om mij het defect te tonen, maar hier was ze niet toe in staat. Ze leek mentaal erg onstabiel en begon vanuit de meest bizarre hoeken hopeloos te zoeken naar het befaamde puntje in haar scherm. Ze beweerde dat het niet zichtbaar was in het licht, maar enkel in het donker, waarna ze onder balie's begon te kruipen om het defect te zoeken, maar tevergeefs. Ik legde haar uit dat we niet eindeloos toestellen kunnen omruilen, zeker niet als er geen waarneembaar defect is. Hierop werd de klant hysterisch en zei dat ik het verplicht moest omruilen zolang zij beweerde dat er een defect was, ongeacht of het op dat moment zichtbaar was of niet.Ik probeerde de klant het concept van Dead On Arrival uit te leggen, maar hier had ze geen boodschap aan. Nadat ik haar vertelde dat ik haar toestel niet zou omruilen voor de 7de keer, escaleerde haar hysterie. Hierna heb ik haar gevraagd de winkel te verlaten. Ze weigerde, waarna ik zei dat ik de politie er graag als derde partij wou bijhalen en dat ze altijd contact mocht opnemen met de consumentenombudsdienst als ze voelde dat ze in haar recht was. Hierna verliet ze de winkel, vermoedelijk omdat ze haar gelijk niet zou halen, omdat het defect onzichtbaar was.Ik veronderstel niet dat de klant dit uit pure slechte wil deed, ze leek erg onrustig en geobsedeerd door de puntjes. Deze onrust verergerde enkel toen ze het defect de laatste keer zelf niet meer kon aanwijzen.Als jullie hierover nog verdere vragen hebben, mogen jullie rechtstreeks contact opnemen met mij, ik was degene die het voorval afhandelde.MvgElias VerheijdenVerstuurd vanaf mijn iPhoneOp 12 jan. 2023 om 13:28 heeft HASSELT Klantendienst klantendienst.hasselt@be.fnac.com het volgende geschreven: met vriendelijke groeten, Fnac Hasselt KlantendienstVan: VOLCKAERTS Johan johan.volckaerts@be.fnac.comVerzonden: donderdag 12 januari 2023 12:55Aan: HASSELT Klantendienst klantendienst.hasselt@be.fnac.com aftersales aftersales@be.fnac.comCC: Aurelie Didden aurelie.didden@fnacvandenborre.beOnderwerp: FW: Klacht - Geen terugbetaling of vervanging van goederen - (CPTBE01691215-20) [5127088:2602801]@font-face font-family: "Cambria Math" @font-face font-family: Calibri @font-face font-family: "Bookman Old Style" p.x_MsoNormal, li.x_MsoNormal, div.x_MsoNormal margin: 0cm font-size: font-family: Calibri, sans-serif a:link, span.x_MsoHyperlink color: blue span.x_EmailStyle18 font-family: Calibri, sans-serif color: windowtext .x_MsoChpDefault font-family: Calibri, sans-serif @page WordSection1 margin: 72pt div.x_WordSection1 Beste , Kunnen jullie onderstaand dossier eens even bekijke a.u.b ?Het gaat hier over een aankoop in de winkel .Met vriendelijke groeten,Cordialement, Johan VolckaertsTeamLeaderSlesbroekstraat 101, 1600 Sint-Pieters-Leeuwwww.fnac.be www.vandenborre.bewww.fnac.be Ce message et toutes les pièces jointes qu'il contient sont uniquement destinés aux personnes auxquelles ils sont adressés et sont strictement confidentiels. A moins qu'il en ait été explicitement convenu autrement, son contenu ne reflète que la pensée personnelle de son auteur et ne saurait donc représenter la vision officielle de l'Entreprise. Si vous avez reçu ce message par erreur, nous vous remercions de bien vouloir en informer l'expéditeur immédiatement par retour d'email et supprimer définitivement le message de vos répertoires. Toute utilisation de ce message non conforme à sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite, sauf autorisation expresse. L'internet ne permettant pas d'assurer l'intégrité de ce message, l'Entreprise décline toute responsabilité au titre de ce message, dans l'hypothèse où il aurait été modifié.This message including any attachments is confidential and intended solely for the addressees. Unless explicitly mentioned, its content reflects only the personal thoughts of the author, and therefore cannot represent the official view of the Company. If received by error, please inform immediately the sender by return e-mail and delete definitely the message from any and all directories. Any use, dissemination or disclosure not in conformity with the intended purposes is strictly prohibited. The integrity of messages via Internet cannot be guaranteed and the Company accepts no liability for any changes which may occur.