Samsung wasmachine na iets meer dan een jaar 1st maal defect. Correct hersteld geweest door Samsung. Paar maanden later wasmachine opnieuw defect. Op de site van Electro Depot word je doorgestuurd naar de hersteldienst van Samsung. Technieker langs geweest. Wasmachine was niet meer te herstellen en Samsung ging mij binnen de 2 weken contacteren voor dacht ik een nieuwe wasmachine. Na 2 weken zelf contact opgenomen met Samsung via whatsapp met de vraag waar mijn nieuwe wasmachine bleef. Daar vertelde ze mij dat ik mijn geld ging terugkrijgen ipv een nieuwe wasmachine. Daarop heb ik direct een nieuwe wasmachine gekocht bij een andere winkel en van een ander merk. Nadat ik zelf contact opgenomen had met Samsung met de vraag waar mijn wasmachine bleef en ik te horen kreeg dat ik geld terugkreeg heb ik niets meer van hen vernomen. Opnieuw contact opgenomen met de vraag wanneer ik een terugbetaling mocht verwachten. Toen vertelden ze mij dat dit via Electro Depot moest gebeuren met een grsm nummer die ze mij gingen opsturen en aan de hand daarvan mij geld ging terugkrijgen. Bij Electro Depot hadden ze geen weet van een grms nummer. Opnieuw samsung gecontacteerd met de vraag waar die grms nummer bleef. Ze hadden altijd wel een excuus waardoor ik het nummer niet kreeg. Ik heb dan de consumentenombudsdienst gecontacteerd met mijn verhaal. Die hebben na een paar maanden het langverwachte grsm nummer kunnen bemachtigen waardoor ik mijn geld kon terugkrijgen bij Electro Depot. Na contact opgenomen te hebben met Electro Depot voor terugbetaling bleven ze daar volhouden dat ze geen goedkeuring hadden van Samsung om een terugbetaling te doen. En effectief Samsung weigert die terug te betalen ookal heb ik via de chat zwart op wit dat er een goedkeuring geweest is voor terugbetaling. Ombudsdienst is terug moeten tussenkomen om dit te weten te komen. Samsung weigert omdat ik het toestel terug heb meegegeven voor recyclage met winkel die mijn nieuwe wasmachine geleverd heeft. Dit staat zo in hun voorwaarden dat als het toestel jonger is dan 2 jaar zij het toestel terug moeten krijgen. Waarom weigeren ze mij bijna 800€ terug te betalen alsook Electro Depot. Schandalig hoe die bedrijven weigeren mijn geld terug te geven. Ombudsdienst heeft een advies uitgebracht die doorgestuurd is naar de economische inspectie voor verdere behandeling. Klantendienst Electro Depot heeft een 070 nummer van 0,30c/m zodat er zeker niet teveel mensen er naar zouden bellen. Nadat de hersteller langs geweest is en mijn wasmachine onherstelbaar heeft verklaard heb ik nooit niks meer vernomen van geen 1 van de firma's tenzij ikzelf contact opgenomen heb. Heb de fout gemaakt om niet vroeger Electro Depot te contacteren omdat ik met Samsung in contact was en zij mij een terugbetaling beloofd hebben. Sowieso gingen ze mij niet meer terugbetalen mits dat de wasmachine al weg was voor recyclage.