Terug

Geen terugbetaling na retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. H.

Naar: AliExpress

04/10/2024

Op 06 SEP 2024 ontving ik een pakket van AliExpress met bestelnummer 3040732055904319. Het betreft een dauwlint voor een telescoop (SVBONY Black Dauw Verwarming Strip 12V 480mm/560mm voor Astronomische Telescoop/Camera SLR Lens SV192). Het artikel paste niet op mijn telescoop. Ik vroeg daarom een retour aan. Ik verstuurde het pakket in perfecte staat en in de originele verpakking terug volgens de retourinstructies (ref: retourlabel met trackingnummer in bijlage). De leverancier nam mijn retour in ontvangst op 19 SEP 2024 (ref: trackinginformatie in bijlage). Op 27 SEP 2024 werd ik geïnformeerd dat ik geen terugbetaling zou krijgen met als reden "the evidence you provided was not valid for your dispute case". Ik ben tot tweemaal toe in beroep gegaan via de online support functie van AliExpress. Het beroep werd telkens geweigerd. Dit is volledig in strijd met de free return policy (ref: free return policy). Momenteel heeft AliExpress van mij een product ter waarde van €23.75. Ik wens ofwel een terugbetaling, ofwel wens ik het originele product terug, zodat ik het zelf kan doorgeven aan iemand die het wel kan gebruiken.

Bemiddeling door Testaankoop 21 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform