Terug

geen terugbetaling na overfacturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Luminus

03/08/2021

Beste, u heeft mij na een verkeerde meteropname circa 1.500€ teveel gefactureerd. Ik stuurde u al meermaals alle gevraagde bewijsstukken (foto's van de meter + door de overnemer mede ondertekend overnameformulier met de juiste meterstand + bevestiging correcte meterstand door de syndicus van het gebouw). U meldt mij nu na 6 weken dat u mijn klacht heeft doorgestuurd naar de netbeheerder. Sorry maar ú heeft mij gefactureerd en ik heb aan ú teveel betaald. Dus ú dient mij het teveel betaalde binnen de redelijke termijn terug te storten en uw onderlinge geschillen zelf onderling te regelen ... Mag ik daarbij opmerken dat ik in het verleden van u reeds aanmaningen heb gekregen op maandelijkse facturen minder dan 14 dagen nadat deze facturen in mijn bus zaten ...

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. V.

05/08/2021

Beste heer Van NuffelenTest-Aankoop bezorgde ons uw klacht van 03.08.2021. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren.Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform