Terug

Geen terugbetaling na meermaals kapotte materialen ontvangen te hebben

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: VIDA XL

03/02/2024

Beste, ik bestelde onlangs een bed bij Vidaxl. Dit koste mij 126 euro. Echter de eerste maal dat dit bed aankwam misten er onderdelen, was het hout overal beschadigd, pasten de onderdelen niet op elkaar en misten er boorgaten. Ik contacteerde de klantendienst om te vragen wat er kan gebeuren. Ik kon enkel een waardebon van 20 euro krijgen ter compensatie of kon het terugsturen en een nieuw opgestuurd krijgen. Natuurlijk nam ik de 2e optie omdat die mij anders 126 euro zou verliezen. Na een lange wacht termijn voor het opsturen van het oude bed kwam het nieuwe eindelijk aan. Echter deze keer is er opnieuw enorme schade aan het hout, passen de onderdelen weer niet op elkaar en missen er. Ik wil dus mijn geld terug en desnoods dat bed terug opsturen. Dit is niet wat er geadverteerd werd. Dit is zelf strafbaar. Ik wil mijn volle pot terug zodat ik eindelijk een deftig bed kan kopen. Ik ga niet akkoord met hun compensatie bon van 20 euro als ik 126 euro verlies dit kan niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform