Beste,Ik heb via Vinted 5 artikelen verkocht aan een vrouw uit België. Dit pakket heb ik zorgvuldig ingepakt en naar een postpakketpunt gebracht voor verzending met Mondial Relais. Nog nooit problemen mee gehad, tot nu... De koper contacteerde me vorige week om te zeggen dat het pakket TIJDENS het transport gescheurd is. En dus zijn er 4 artikelen verdwenen. Normaal betaalt Vinted dan het geld terug aan mij en krijgt de koper haar geld terug. Op de foto's zie ik enkel een gescheurde zak, maar dat kan de koper ook zelf gedaan hebben. Daar is dus geen zekerheid dat het gescheurd is tijdens het transport, maar laat ons daar wel vanuit gaan. Na 1 week wachten kreeg ik vandaag eindelijk antwoord van Vinted: ze betalen niet terug. De vrouw mag de goederen terugsturen. Da's alleen onhandig, aangezien er 4 dingen verdwenen zijn. Ze zeggen dat ik het onzorgvuldig verpakt zou hebben. Wat absoluut niet waar is. Ik heb al meer dan 300 dingen verkocht op Vinted en het is altijd goed aangekomen. Ik weet dus wel hoe ik iets moet verpakken. Na veel aandringen hebben ze het gesprek gewoon gestopt.Conclusie: ik heb mijn geld niet terug en de vrouw mag de trui terugsturen. Maar da's niet de oplossing. TIJDENS het transport zijn er 4 goederen (die ik mooi samen in een papier heb verpakt) verdwenen. Da's niet mijn verantwoordelijkheid, wel die van Mondial Relais.Ik eis dus een oplossing en mijn 22 euro terug. Ik ben een goede gebruiker en heb altijd alles fair geregeld. Dit is een heel negatieve ervaring en wil dus zo snel mogelijk een oplossing. Zo niet, dan stap ik hiermee naar de pers. Ik wacht met de meeste hoogachtig op een antwoord,Maurane