Geachte mevrouw/Bestelnummer: 1484370160
Situatie:
• Op 14/12/2024 en 21/01/2025 werden mijn IKEA-bestellingen geleverd in twee delen.
• Voor beide leveringen werd telkens betaald voor levering aan huis, tot in de kamer van keuze.
• In beide gevallen werd de levering niet in de kamer gebracht, maar enkel aan het gebouw afgeleverd.
• Bij de tweede levering werd geen lift voorzien, waardoor ik zelf een lift heb moeten huren.
Communicatie met IKEA:
• Tijdens een telefoongesprek met IKEA op 17 januari 2025 werd mij door een medewerker (Marieke) uitdrukkelijk beloofd dat het bedrag zou worden terugbetaald na het aanleveren van de nodige documenten.
• Op haar vraag heb ik op 15 en 22 februari 2025 de volgende documenten doorgestuurd:
• Bewijs van betaling leveringskosten
• Factuur/gebruiksbewijs van zelfgehuurde lift
• Bankgegevens voor terugbetaling
Probleem:
• Tot op heden (mei 2025) ontving ik geen terugbetaling en ook geen enkele verdere reactie, ondanks herhaalde pogingen via e-mail.
Eis:
• Terugbetaling van beide leveringskosten, aangezien de dienst niet werd uitgevoerd zoals betaald.
• Compensatie of terugbetaling van de kosten voor de gehuurde lift, zoals telefonisch beloofd.
In bijlage kan u alle documenten met alle bewijzen zien.