Terug

Geen terugbetaling na annulering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Elektro Lommelen

26/12/2023

Beste,Ik bestelde op 21/9/2023 een koelkast (SKE812D1AC AEG) nadat ik via mail bevestiging kreeg dat de verwachte leverdatum in week 43 (dus rond 23/10/2023) zou zijn. We deden op 21/9/2023 onmiddellijk een betaling van €811. (Betaling goedgekeurd, refnr: 084514)Op 16/10/23 mailde ik u met de boodschap dat wij wensten af te zien van onze aankoop, aangezien een technieker ons bevestigde dat onze oude koelkast gerepareerd kon worden en wij dus kozen voor deze goedkopere en meer duurzame oplossing. Wij kregen diezelfde dag nog een mail met uitgebreide uitleg hoe we dit in orde konden brengen. We wilden echter eerst afwachten met de bestelling officieel te herroepen tot onze koelkast effectief gemaakt was. De verwachtte leverdatum verstreek zonder bericht van u. Op 10/12/23 stuurden we u dan via mail het ingevulde document terug, aangezien we nog steeds niets van u hadden vernomen ivm een levering. Hierop kregen we de volgende dag antwoord dat dit ontvangen was en dat het verder werd door bezorgd.Daarna hoorden we niks meer en zagen voorlopig ook ons geld niet verschijnen op onze bankrekening. Toen ik deze week naast Elektro Lommelen in Malle reed, zag ik dat de winkel leeg en vervallen was. Dit baarde me zorgen, dus begonnen we enig research te doen naar reviews, welke onze zorgen alleen maar versterkten, bij wat we daar allemaal lazen.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: I. C.

26/12/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 730276472.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 730276472.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 730276472.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform