Beste,Ik bestelde op 21/9/2023 een koelkast (SKE812D1AC AEG) nadat ik via mail bevestiging kreeg dat de verwachte leverdatum in week 43 (dus rond 23/10/2023) zou zijn. We deden op 21/9/2023 onmiddellijk een betaling van €811. (Betaling goedgekeurd, refnr: 084514)Op 16/10/23 mailde ik u met de boodschap dat wij wensten af te zien van onze aankoop, aangezien een technieker ons bevestigde dat onze oude koelkast gerepareerd kon worden en wij dus kozen voor deze goedkopere en meer duurzame oplossing. Wij kregen diezelfde dag nog een mail met uitgebreide uitleg hoe we dit in orde konden brengen. We wilden echter eerst afwachten met de bestelling officieel te herroepen tot onze koelkast effectief gemaakt was. De verwachtte leverdatum verstreek zonder bericht van u. Op 10/12/23 stuurden we u dan via mail het ingevulde document terug, aangezien we nog steeds niets van u hadden vernomen ivm een levering. Hierop kregen we de volgende dag antwoord dat dit ontvangen was en dat het verder werd door bezorgd.Daarna hoorden we niks meer en zagen voorlopig ook ons geld niet verschijnen op onze bankrekening. Toen ik deze week naast Elektro Lommelen in Malle reed, zag ik dat de winkel leeg en vervallen was. Dit baarde me zorgen, dus begonnen we enig research te doen naar reviews, welke onze zorgen alleen maar versterkten, bij wat we daar allemaal lazen.