Terug

Geen terugbetaling na annulatie van geboekte vluchten door Lastminute.com

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. Q.

Naar: Lastminute.com

05/03/2024

Op 19 januari 2024 boekte ik vluchten op Lastminute.com van Brussel naar New York en van New York naar Brussel voor een bedrag van €2205,59.Booking ID = 2552751927Betaling is gebeurd via PayPal Ik heb op 25 januari 2024 een mail ontvangen van Lastminute.com waarin staat dat de boeking niet kan bevestigd worden en dat mijn geld zal worden terug gestort.Na meermaals contact te hebben gehad met de support van lastminute heb ik nog altijd mijn geld niet terug gekregen. Elke keer opnieuw meldt de supportmedewerker dat het betaalteam of finance team mij zal contacteren i.v.m. de terugbetaling.Dat is tot op heden nog altijd niet gebeurd. Het enige wat ik wil is dat het volledige bedrag wordt terug gestort. Lastminute bevestigt dit ook in de mail van 25 januari.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform