Terug

Geen terugbetaling na annulatie product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. R.

Naar: TV Outlet

26/09/2025

Beste, Op 25 Juli 2025 heb ik bij tvoutlet een bestelling geplaatst voor een playstation5 ter waarde van 749, 75 euro in 3 maal te betalen. De eerste 2 betalingen zijn reeds gebeurd. Op 06 Augustus heb ik deze bestelling geannuleerd omdat ik deze niet meer nodig had. Na meer dan 20 emails verzonden te hebben naar Tvoutlet en steeds weer de belofte krijgen dat het gaat betaald worden ben ik het nu zat. Ik heb reeds zelf een ingebrekestellings brief gestuurd op 19/09/2025. Tot op heden is er nog steeds geen terugbetaling gebeurd. Het is onmogelijk om alle emails hier te downloaden. Indien jullie alles willen , graag een seintje. Vriendelijke groeten, Patrick

Berichten (1)

TV Outlet

Naar: P. R.

27/09/2025

Geachte heer Rizza, Zoals vanochtend reeds aan u bevestigd zullen wij de terugbetaling van het krediet uiterlijk op de door u gestelde datum van 3 oktober verwerken. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Vr, 26 Sep 2025 20:00:19 +0200 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform