Terug

geen terugbetaling na annulatie aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. P.

Naar: Telenet

20/08/2024

Op 16/6 /2024 hebben we een smartphone besteld bij telenet. We bestellen een type dat toen beschikbaar was en binnen de 4 dagen zou geleverd worden. Na 8 dagen nog niks ontvangen. Contact gezocht met klantendienst: toestel bleek niet beschikbaar maar zou mogelijks binnen de 8 a 10 dagen geleverd worden. Nog steeds niet ontvangen. Opnieuw contact met klantendienst toestel zou pas op stok zijn op 27/7 en dan nog 14 dagen voor levering. Dit is te lang en we annuleren de bestelling. Op 5/7 ontvangen we een mail dat de aankoop is geannuleerd. We ontvangen geen terugbetaling. Op 7/8 opnieuw contact met klantendienst. De aankoop zou niet geannuleerd zijn. Dit zou onmiddellijk worden rechtgezet. We zijn nu 20/8 en we wachten nog steeds op de terugbetaling.

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. P.

21/08/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: I-24080257092119 Beste mijnheer Platteau,Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraTelenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform