Terug

Geen terugbetaling na 'gratis' omboeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Eurostar

16/11/2023

Beste Op 7 oktober 2023 boekte ik een rit heen-terug met de Eurostar.Die rit moest ik direct omboeken door een foute datum.Ik kon deze rit zogezegd gratis omboeken, maar moest bij de tweede boeking alsnog betalen. Dat deed ik.De betaling van de eerste (foute) rit werd nog altijd niet terugbetaald (€132). Ik heb Eurostar sinds 7 oktober al 3 keer gecontacteerd via het contactenformulier op de website.Ik belde naar maar liefst 8 telefoonnummers die die verbonden zijn aan de Eurostar. Geen van hen zijn in gebruik.Waarom is zo’n grote maatschappij onbereikbaar? 132 euro is voor mij veel geld.Ik zou niet zoveel moeite moeten doen om een terugbetaling te krijgen aangezien ik hier 100% recht op heb. Mijn boekingsreferenties zijn ZJFPCH en N7CWN2.Ik wil een terugbetaling van 132 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform