Terug

Geen terugbetaling, geen contact, geld kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Elektro Lommelen

21/02/2024

Beste, ik bestelde de 2de Februari een vaatwasmachine en werd hierbij verteld dat de levering binnen de 2 a 4 weken zou zijn. Na in het nieuws te vernomen te hebben van de wanpraktijken waar u bij betrokken bent. Heb ik meermaals contact opgenomen met de vraag van informatie van levering waar na geen response is op gekomen, de vraag stelde voor een terugbetaling waar tot op heeds ook geen gehoor is aangegeven. DIT IS PURE FRAUDE. Ik hoop dat ik en alle andere gedupeerden snel hun geld terugzien.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: K. K.

21/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 745807394.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 745807394.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 745807394.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

K. K.

Naar: Elektro Lommelen

21/02/2024

Kristian DelfosseIeperstraat 63A0494 03 44 09onmacht@duck.com21/02/2024Lommelen Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBetreft: IngebrekestellingGeachte heer/mevrouw ,Hierbij stel ik u officieel in gebreke met betrekking tot het niet leveren of terugbetalen van mijn bestelling van 2/02/24 dit zijnde een vaatwasser ter waarde van 348 EURO. Ondanks mijn eerdere verzoeken en/of mededelingen, heeft u nagelaten om mij dit bedrag zijnde 348 EURO terug te storten op het rekeningnummer waar de aankoop mee is gemaakt binnen de 30 dagen.Ik geef u nu 30 dagen de tijd om alsnog aan uw verplichtingen te voldoen. Indien ik binnen deze termijn geen bevredigende reactie ontvang, behoud ik het recht om verdere stappen te ondernemen, waaronder het starten van juridische procedures om mijn rechten te beschermen en eventuele schade te verhalen.Ik wijs u erop dat ik de kosten, zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke, die voortvloeien uit het niet nakomen van uw verplichtingen, op u zal verhalen.Deze ingebrekestelling doet geen afbreuk aan mijn overige rechten en rechtsmiddelen.Hoogachtend,Kristian Delfosse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform