Terug

Geen terugbetaling en misleidende leveringsinformatie – TV Outlet

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. D.

Naar: TV Outlet

16/10/2025

Ik heb een iPhone besteld bij TV Outlet. Op het moment van aankoop stond er op hun website dat de eerste leveringen eind september zouden plaatsvinden. Kort na mijn bestelling werd die levertermijn plots aangepast naar oktober, zonder dat ik hierover persoonlijk werd geïnformeerd. Omdat de leverbelofte niet werd nagekomen, heb ik mijn bestelling op [datum annulering] geannuleerd. Tot op heden heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen, ondanks meerdere e-mails naar hun klantenservice. Ik heb tot nu toe geen enkele reactie meer ontvangen op mijn laatste berichten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform