Beste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.''Beste Magali,Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw vouchers verlopen zijn! Graag kijk ik met je mee naar een passende oplossing. Mag ik hiervoor het e-mailadres van jouw Social Deal account? Dan kijk ik het meteen voor je na.Ik hoor graag van je.Met vriendelijke groet,Lieve'' Op Za, 7 Jan om 6:25 PM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 122329:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link. 122329:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.