Terug

geen terugbetaling bij Social Deal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Social Deal BV

07/01/2023

Beste, in september bestelde ik 2 vouchers voor het restaurant Baron II. In de deal stond vermeld dat deze geldig is tot 8 januari. Toen ik begin deze week de reservatie wou doen, bleken mijn vouchers verdwenen in de site van Social Deal. Na contact met hen bleek dat deze moesten gebruikt worden voor 7 oktober. Echter dit staat nergens vermeld. Ik heb dan een terugbetaling gevraagd maar dit was ook niet mogelijk omdat de termijn gepasseerd was. Dus zijn wij ons geld kwijt alhoewel de vouchers NIET gebruikt werden ! Het restaurant ontvangt niks want wij konden niet boeken. Dus het volledige bedrag blijft gewoon plakken bij Social Deal.

Berichten (5)

Social Deal BV

Naar: M. P.

07/01/2023

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!122329:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: M. P.

09/01/2023

Beste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.''Beste Magali,Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw vouchers verlopen zijn! Graag kijk ik met je mee naar een passende oplossing. Mag ik hiervoor het e-mailadres van jouw Social Deal account? Dan kijk ik het meteen voor je na.Ik hoor graag van je.Met vriendelijke groet,Lieve'' Op Za, 7 Jan om 6:25 PM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 122329:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.         122329:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

M. P.

Naar: Social Deal BV

10/01/2023

BESTE,Mijn mailadres : sandra@capitalecars.bemvg,

Social Deal BV

Naar: M. P.

10/01/2023

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!124177:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: M. P.

11/01/2023

Beste Magali,Bedankt voor je bericht.Ik heb gelukkig jouw profiel gevonden. Weet dat iedere deal een vervaldatum heeft. Deze staat altijd onder de Grote Kleine letters van de deal beschreven.Zojuist heb ik overlegd met mijn andere collega van de klachtenafhandeling. Ik mag het aankoopbedrag van Eur53,80 voor jou vergoeden op het Social Deal saldo.  Dit saldo is onbeperkt geldig en wordt automatisch verrekend bij een volgende aankoop.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,Lieve Op Di, 10 Jan om 9:23 PM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 124177:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.         124177:2372726KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MDs'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform