Terug

Geen terugbetaling bij retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: MediaMarkt

05/09/2023

Beste, ik bestelde online 2 samsung airtags bij Mediamarkt maar had de verkeerde besteld waardoor ik deze retourneerde. Begin juli heb ik het pakket met de nodige info en labels verstuurd. Tot op heden (2 maanden later) heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Reeds 2 mails gestuurd waarop ik telkens antwoord krijg dat mijn vraag naar de desbetreffende dienst doorgestuurd werd en ik op de hoogte zal worden gehouden. Ik krijg echter geen reactie. Blijkbaar gaat dit om een automatisch antwoord. Reeds driemaal telefonisch contact opgenomen waarbij men telkens vraagt om een aantal dagen later terug te bellen als ik nog steeds geen bericht per mail of terugbetaling ontvangen zou hebben. Ondertussen heb ik nog steeds niks ontvangen en mag ik morgen voor de vierde keer zelf contact opnemen met hun klantendienst, maar mij zelf op de hoogte houden is blijkbaar teveel gevraagd van een bedrijf als Mediamarkt. Schandalig, service echt een dikke nul.

Berichten (3)

MediaMarkt

Naar: Y. B.

05/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230905-045856.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34962---]

MediaMarkt

Naar: Y. B.

05/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230905-045856.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34962---]

MediaMarkt

Naar: Y. B.

11/09/2023

Geachte Borny,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw klacht met ons te delen. We waarderen uw feedback zeer.Ons team werkt actief aan het onderzoeken en oplossen van uw klacht. We houden u op de hoogte van de voortgang en streven ernaar om snel tot een bevredigende oplossing te komen.Als u nog verdere vragen of informatie heeft, neem dan gerust contact met ons op. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009509:26956---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009509:26956---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform