Beste, Tui wil mij niet terugbetalen voor een annulatie terwijl ik een annulatieverzekering had en dit wel degelijk gedekt zou moeten zijn.Als ik een mail stuur dan reageren ze ook pas na 6 weken à 2 maanden of helemaal niet!Dit heb ik hen gestuurd in de hoop eindelijk een reactie en een terugbetaling te krijgen.Dit heb ik Tui gemaild: Ik vind het schandalig dat jullie proberen er onderuit te komen.Jullie doen heel de tijd alsof ze een mentale aandoening heeft, maar het gaat over een VAL zoals reeds gezegd!Jullie bieden een annuleringsverzekering aan die eigenlijk geen is.Er is geen enkele maatschappij die zo moeilijk doet als jullie.Meestal wordt er zelfs niets gevraagd! Je neemt een annuleringsverzekering om gerust te zijn en in geval van problemen te kunnen annuleren.Ik heb nog nooit eerder een reis moeten annuleren maar nu met mijn moeder, vermits ik de enige ben die voor haar zorgt, ik ben haar mantelzorger, vind ik het wel belangrijk om bij haar te kunnen zijn als ze valt of plotseling er slecht aan toe is.Ik heb altijd geboft over TUI bij iedereen maar nu ben ik toch zwaar ontgoocheld in jullie.Ik dacht dat jullie klanttevredenheid en een goede reputatie hoog in het vaandel hielden.Ze was gevallen en moest ook naar het ziekenhuis in de geplande periode van mijn reis maar jullie blijven maar doorgaan alsof ze een mentale aandoening heeft!Ik zal dit dossier naar Test Aankoop sturen en laten doorlichten, ik stuur het naar elke dienst die ook maar enige bevoegdheid in deze zaak heeft want ik vind het echt niet kunnen.Wat is het nut van een annuleringsverzekering die er eigenlijk geen is?Dat jullie 6 weken wachten om te antwoorden vind ik ook schandalig. Ik hoop dat jullie wel iets voor me kunnen doen, Mvg,Martine Devos