Terug

Geen terug betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. D.

Naar: Cilem Tunc

05/02/2025

In sept. 2024 2 kleedjes gekocht online. 1 heb ik gekregen het ander was niet meer op voorraad. Na verschillende mails te sturen met de vraag wanneer ik mij geld ging terug krijgen, kreeg ik geen antwoord. Geen personeel genoeg. Nadat ik ben blijven sturen kreeg ik antwoord dat ik in het systeem zat om terug te betalen, er kwam enkel geen nieuwe collectie uit. Dat wil dus zeggen dat er geen geld is???? Nu zijn we febr. 2025 Ik kreeg opnieuw een antwoord om mijn rekeningnummer nog eens door te geven. Tot op vandaag nog geen enkele euro terug gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform