Terug

geen televisie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Scarlet

27/12/2023

Beste,ik zit zonder tv al3 weken, nieuwe modem zelf geinstaliert,probleem niet opgelost resetinge gedaan ook help niet lukt bedrijf niet ok een techniket te sturen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: A. G.

03/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01942933-23 met als Scarlet referentie 15645112 in behandeling genomen.Er is een afspraak vastgelegd voor maandag 8/01/2024 in de voormiddag.De technieker zal dan langskomen om de TV installatie na te kijken.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform