Terug

Geen telefoon, tv, internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Proximus

11/01/2024

Maandag 8 januari heeft de firma Persyn bij aansluitingswerken op het rioleringsnet de kabel van Proximus vernield. Ik heb geen vaste telefoon, internet en digitale tv. Het probleem zou tegen 11 januari 16u30 opgelost zijn. Na contact op het nr 0800 22800 is die datum al verschoven naar 16 januari om 16.30u. Ik zal dus 9 dagen geen internet, tv en vaste telefoon hebben. DIT KAN NIET DOOR DE BEUGEL!! Ik moet bereikbaar zijn voor minstens 3 instanties.

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. T.

15/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Rik Terryn in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-12.31.48.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004973269] Ref. [THREAD_ID:1921004973269]

Proximus

Naar: R. T.

15/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen telefonisch met de klant Rik Terryn tot een oplossing kunnen komen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-12.31.48.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004974110] Ref. [THREAD_ID:1921004974110]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform