Terug

geen telefonie meer mogelijk sinds overstap naar Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Telenet

15/03/2024

Beste, Omwille van onvoldoende signaalsterkte stapten we op 28 februari over van proximus naar telenet. Sedertdien kunnen we niet meer telefoneren en hebben we geen internet op onze gsm-toestellen wat mobiel betalen onmogelijk maakt. Dit zorgt voor heel wat ongemakken. Klanten kunnen ons bellen, maar wanneer we op dat moment hun oproep niet kunnen beantwoorden, kunnen we hen niet opnieuw contacteren. Dit zorgt voor ongenoegen. Sedert 28 februari nemen we bijna dagelijks contact op met telenet. Ze sturen ons van het kastje naar de muur. Niemand krijgt het probleem opgelost. Hopelijk kunnen jullie ons helpen. Alvast bedankt!Marleen Moons,Namens Mafra BVBAmarleentje.moons@proximus.be(Ik ben ingelogd via franky.vanhooff@outlook.be, zaakvoerder)

Berichten (2)

Telenet

Naar: F. V.

19/03/2024

Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,Bjorn RedantMediation AdvisorTelenet BusinessLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.beBereikbaar van maandag tot en met donderdag ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

F. V.

Naar: Telenet

17/04/2024

Beste,Buiten de bevestiging dat jullie de klacht hebben ontvangen is er voor de rest geen enkele communicatie geweest.Onze overstap naar jullie provider (vanaf 28/02/24) werd geregeld met de belofte dat er geen problemen zouden ontstaan maar werd in principe een hel, namelijk onze 2 GSM toestellen werden vanaf 28/02/24 onbruikbaar.De, bijna dagelijkse, communicatie met jullie diensten over deze kwestie heeft ook nooit enige soelaas gebracht enkel meer frustraties. Op 25/03/24 krijg ik een bericht dat mijn klacht (SS-1342055) werd behandeld, d.w.z. dat vanaf die datum mijn telenet product eindelijk werd geactiveerd. Dat ik hierbij ook direct een melding ontvang dat mijn factuur 0€ bedraagt vond ik nogal straf => had ook geen actief product.Deze problematiek heeft, op 3 dagen na, een hele maand aangesleept vooraleer dit eindelijk in orde werd gebracht.Wij, als kleine onderneming, beschouwen dit dan ook als een langdurige onderbreking en zijn dan ook van mening dat voor de gelede ongemakken een gepaste schadeloosstelling van uwentwege niet ter discussie staan.Een, tot nu toe, ontevreden klantMafra BV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform