Beste,Buiten de bevestiging dat jullie de klacht hebben ontvangen is er voor de rest geen enkele communicatie geweest.Onze overstap naar jullie provider (vanaf 28/02/24) werd geregeld met de belofte dat er geen problemen zouden ontstaan maar werd in principe een hel, namelijk onze 2 GSM toestellen werden vanaf 28/02/24 onbruikbaar.De, bijna dagelijkse, communicatie met jullie diensten over deze kwestie heeft ook nooit enige soelaas gebracht enkel meer frustraties. Op 25/03/24 krijg ik een bericht dat mijn klacht (SS-1342055) werd behandeld, d.w.z. dat vanaf die datum mijn telenet product eindelijk werd geactiveerd. Dat ik hierbij ook direct een melding ontvang dat mijn factuur 0€ bedraagt vond ik nogal straf => had ook geen actief product.Deze problematiek heeft, op 3 dagen na, een hele maand aangesleept vooraleer dit eindelijk in orde werd gebracht.Wij, als kleine onderneming, beschouwen dit dan ook als een langdurige onderbreking en zijn dan ook van mening dat voor de gelede ongemakken een gepaste schadeloosstelling van uwentwege niet ter discussie staan.Een, tot nu toe, ontevreden klantMafra BV