° 29/09/2019: online bestelling Senseo voor 39,99 euro (op=op actie) + 2,50 euro bij betaald voor levering in winkel te Kuurne. Direct online (bancontact) betaald.° 30/09/2019: Mail ontvangen dat bestelling klaarligt in winkel te Kuurne. Dient te worden afgehaald voor 07/10/2019.° 03/10/2019: In de winkel is er geen bestelling meer te bespeuren. Na een halfuur wachten kon het personeel zich herinneren dat er een bestelling zoals de mijne aan de kassa heeft gestaan, maar nu is hij dus weg. Blijkbaar werd hij doorverkocht. Men kon mij ook geen toestel uit de winkel meegeven want die waren uitverkocht. Conclusie ik keerde zonder toestel naar huis.Ik probeerde bij thuiskomst hun klantendienst te bereiken (02/6200202), daar moest ik een ander nummer bellen (070/300000). Tot mijn frustratie kon ik daar alleen in het Frans of het Engels geholpen worden? Per mail verzocht ik hen voor mij zo snel mogelijk een ander toestel te zoeken of ASAP mijn geld terug te storten. °05/10/2019: Mail dat bestelling nog steeds op mij ligt wacht in winkel te Kuurne. Dient voor 07/10/2019 te worden opgehaald. ° 07/10/2019: Opnieuw mail dat bestelling klaarligt in winkel te Kuurne. Vandaag laatste dag om bestelling op te halen. In winkel weet personeel van niets, wenst verder niet met mij te spreken omdat ik 'kwaad' was (lees: gefrustreerd). ° 03/11/2019: Mail om bestelling en product te beoordelen. Volgens hen was alles goed verlopen.°03/01/2020: Tot op de dag van vandaag geen letter respons, geen verontschuldigingen, geen toestel en al zeker geen terugbetaling.