Terug

geen tegemoetkoming bij klacht product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: bol.com

20/02/2022

Beste, ik bestelde een wimperserum van 69.95 euro bij bol.com echter bleek dat bij het eerste gebruik ik last kreeg van irritatie aan de ogen goed wetende hoe zo een serum te gebruiken aangezien ik reeds jaren een ander merk gebruikte. ik had hiervan melding gemaakt bij hun klantendienst en zij hadden deze doorgespeeld aan de verkoopspartner met als reactie dat retour/terugbetaling onmogelijk was aangezien deze reeds geopend was. bol.com kon niks betekenen en raadde aan contact op te nemen met het merk zelf - RevitalashCosmetics en dat heb ik gedaan, deze wisten mij te zeggen dat zij niks konden betekenen aangezien bol.com geen erkende verkoper was van hun product en zij dus ook niet konden bevestigen of het hier om een authentiek product ging. dit doorgespeeld aan bol ging hun bemiddelingsafdeling de situatie bekijken echter kreeg ik dan laatst reactie Je had namelijk een wimperserum die enorm heeft geprikt. Daarvoor nogmaals excuses. Gamze had het voor je doorgezet naar ons bemiddelingsteam. Echter kiezen zij partij voor de partner en blijft de factuur hier helaas mee openstaan.Mijn oprechte excuses voor de hinder, Julie!graag dus jullie hulp hierbij zodat deze factuur komt te vervallen aub mvg

Berichten (1)

bol.com

Naar: J. G.

21/02/2022

Beste mevrouw Gregoire,Bedankt voor je bericht. Graag verwijs ik je naar de e-mail die de partner je op 14 februari om 08:46 uur heeft gestuurd. We blijven bij dit gegeven antwoord.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ---- tegemoetkoming bij klacht product - (CPTBE01468098-03) Date: 20 februari 2022, 11:58 Klacht - geen tegemoetkoming bij klacht product - (CPTBE01468098-03) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform