Terug

Geen T.V. ondanks abonnement bij Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste ,Sedert vorige week kan ik geen digitale T.V. meer kijken ,ondanks het feit dat ik geabonneerd ben en mijn aanrekening(en) ook heb betaald Dinsdagavond enkel nog VRT1 en Canvas te bekijken .Woensdag Telenet gecontacteerd .Donderdag een technieker langs geweest en deze kon het probleem niet oplossen .Opnieuw Telenet gecontacteerd .Het probleem ligt blijkbaar bij hen en niet bij mij.Tot op heden nog geen T.V. en opnieuw opnieuw contact opgenomen met Telenet .Deze sturen op vrijdag opnieuw een technieker langs om een oplossing te zoeken ( dus opnieuw minstens 3 dagen geen T.V. ) .Volgens de medewerk(st)er zou ik een voorlopige compensatie krijgen van 22 euro , maar ondertussen is het euvel dus nog steeds niet opgelost .Wat kan ik eventueel nog meer doen en/of wat mag ik verwachten van Telenet ?Met vriendelijke groeten .

Berichten (2)

Telenet

Naar: A. C.

16/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ApzA7xgTnCEds_4Q1HcaUKqo31FQBP6w1efVsHsUJs84omTzt9epCi%2BltfAX8zB7ctp416bMnbfu1Ft0FqavEFoQF1WAA_

Telenet

Naar: A. C.

16/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ApzA7xgTnCEds_4Q1HcaUKqo31FQBP6w1efVsHsUJs84omTzt9epCi%2BltfAX8zB7ctp416bMnbfu1Ft0FqavEFoQF1WAA_


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform