Terug

Geen stortingsbewijs afgeleverd bij Cashpunt (firma Batopin) te Vichte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Batopin

18/11/2023

Beste (triestige) firma Batopin,Vandaag moest ik als zelfstandige 500€ storten via jullie (afgedwongen) stortingspunt te Vichte. Ik ben klant bij KBC-bank en deed in dat voormalig KBC-kantoor mijn storting. Groot was mijn verbazing dat ik geen stortingsbewijs kreeg na het storten van 500€. Dit ondanks expliciet indrukken van blauwe knop linksonder (transactie beëindigen en ticket afdrukken) dat ik zag staan nadat mijn kaart werd teruggegeven (dus na mijn storting). Ik zie op KBC touch dat er gelukkig 500€ op mijn rekening kwam maar ik kon geen contact leggen met jullie contactnummer 0800 71 302(niet meer bereikbaar na 18u = schande !). Wat als er dingen mislopen, wie is er dan aansprakelijk ??? Wat voor amateurs zijn jullie ? Hierbij ook verzoek aan Test-Aankoop om dit voorval in hun statistieken op te nemen ! Dit hoort niet. Voor elke storting dient het mogelijk te zijn een lekker ouderwets papieren stortingsbewijs af te leveren. Telkenmale dit gebeurt, laat ik een officieel spoor en indien nodig neem ik juridische stappen tegen Batopin. Ik als zelfstandige moet ook voor alles verplichte ontvangstbewijzen afleveren aan mijn cliënten op straffe van boete, voor Batopin niet anders ! Jullie staan niet boven de wet ! Met beste groeten, Erwin Vandenbroucke

Berichten (1)

E. V.

Naar: Batopin

24/11/2023

Eens gebeld met jullie dispatch. Onzinverhaal dat die mevrouw van dispatch Batopin vertelt dat ze verantwoordelijk is voor het bijvullen van de ticketrollen. Als ik haar vraag hoe het komt dat ze verantwoordelijk is, maar er blijkbaar geen papier wordt bijgevuld, antwoord dat ik klacht moet indienen bij mijn bank. Dit is geen antwoord ! Als ik als zorgverlener een fout maak, moet ik niet verwijzen naar een andere zorgverlener om mijn verantwoordelijkheid af te wimpelen. In de geneeskunde noemen ze dit symptomatisch behandelen versus oorzakelijk behandelen. Met dergelijke nonsens wordt de oorzaak niet aangepakt en die is dat die automaten deftig en altijd gevuld moeten zijn. Niet pas te vullen wanneer er papiertekort is. Wat is dit voor een onzin zeg ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform