Meest recente klachten

W. M.
12/06/2025

Geld opname

Korte beschrijving van uw probleem Waarom kan men uit geen enkele bank automaat nog briefjes van 5€ en 10€ opvragen ?

Afgesloten
G. V.
28/10/2024

Niet functioneren van een geldautomaat maar toch geld zogezegd afgehaald

Geachte mevrouw/heer, Ik heb heden, 28/10/2024, om 18:55 in het Cash punt te Sint-Niklaas (stationstraat 60) 400 € willen gaan afhalen (2-de automaat naast de hoek). Dit is onderhoudsgeld voor mijn moeder van 94 jaar (Belfius rekening DIANA GEERINCK). De opgave was 2 * 50€ en 15 * 20€. Wanneer het cashpunt mijn kaart teruggaf, geeft de machine de melding dat vervolgens mijn geld uit de lade zou komen. Na enkele ogenblikken opent de lade echter het geld komt er niet uit. Ondertussen krijg ik de boodschap dat er nog x seconden zijn. Ik kijk naar beneden, ik zie dat het geld blijft haperen aan de rand van de klep en zie bovenaan een briefje van 50€ (terwijl ik eigenlijk een pak briefjes van 20€ had verwacht). Gezien het geld er niet automatisch uit gaat komen ga ik op mijn knieën zitten en peuter snel het geld uit de lade. De klep is ondertussen toe. Dit blijken enkel 2 briefjes te zijn en de schuif was leeg. Na de klep toe was gegaan ben ik naarstig op zoek gegaan naar een contactpunt van jullie (echter wat blijkt dat op het 800 lijn geen gehoor krijgt na 18:00!!!!!). Om zeker te zijn dat de schuif wel degelijk leeg was, heb ik nadien aan hetzelfde apparaat 20€ gevraagd. Dit is er wel op een normale manier uitgekomen. Nadat ik thuis gekomen ben, heb ik de Belfius rekening gecontroleerd en heb ik vastgesteld dat er 400€ en 20€ van de rekening is afgegaan. Maw dit is diefstal. Hierdoor heeft mijn moeder van 94 jaar een cashprobleem om haar dagelijkse onkosten van deze maand te betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 1 november DIT GELD 300€ VAN EEN GEPENSIONEERDE TE STORTEN OP HAAR REKENING. Guy Verbuyst 0478 47 43 19

Afgesloten
J. C.
6/05/2024

Cashpoint heist op den berg.

Beste,Ik heb op 07/04/2024 een cashstorting op mijn rekening gedaan met een bedrag van 1250€ dit bedrag is tot op heden nog altijd niet op mijn rekening gestort. Ik heb een bewijsje uit de automaat gekregen waar op staat. Er liep onverwachts iets fout.Wij zullen dit probleem met uw bank onderzoeken.Dit kan meerdere werkdagen duren.Het gevonden bedrag zal daarn zo gauw mogelijk op uw rekening gestort worden. Op het bewijs staat geen bedrag vermeld! Ik heb al verschillende malen contact opgenomen met jullie en met mijn bankinstelling maar de beide partijen wijzen met de vinger naar elkaar dat ze het moeten oplossen.We zijn nu al een maand later en ik verneem niets van de beide partijen. Dit is regelrechte schande dat jullie mij zo behandelen en in de kou laten staan dit begint op diefstal te lijken van jullie zijde!!!!!

Afgesloten
J. V.
23/01/2024

Geldstorting onderbroken

Beste, op 15 december 2023 doe ik storting in Scherpenheuvel (automaat 1345) en tijdens de storting komt er een storingsbericht op het scherm. Ik ontvang een ATM-briefje transactie 01479 en de behandeling stopte. Na enkele weken (ik had ondertussen al klacht ingediend bij mijn BANK KBC) krijg ik een tegoed gestart MAAAAAR en ontbreekt heel wat geld. Mijn bank kan u alle info bezorgen. Kan dit eindelijk opgelost worden en liefst CORRECT!!!

Opgelost
E. V.
18/11/2023

Geen stortingsbewijs afgeleverd bij Cashpunt (firma Batopin) te Vichte

Beste (triestige) firma Batopin,Vandaag moest ik als zelfstandige 500€ storten via jullie (afgedwongen) stortingspunt te Vichte. Ik ben klant bij KBC-bank en deed in dat voormalig KBC-kantoor mijn storting. Groot was mijn verbazing dat ik geen stortingsbewijs kreeg na het storten van 500€. Dit ondanks expliciet indrukken van blauwe knop linksonder (transactie beëindigen en ticket afdrukken) dat ik zag staan nadat mijn kaart werd teruggegeven (dus na mijn storting). Ik zie op KBC touch dat er gelukkig 500€ op mijn rekening kwam maar ik kon geen contact leggen met jullie contactnummer 0800 71 302(niet meer bereikbaar na 18u = schande !). Wat als er dingen mislopen, wie is er dan aansprakelijk ??? Wat voor amateurs zijn jullie ? Hierbij ook verzoek aan Test-Aankoop om dit voorval in hun statistieken op te nemen ! Dit hoort niet. Voor elke storting dient het mogelijk te zijn een lekker ouderwets papieren stortingsbewijs af te leveren. Telkenmale dit gebeurt, laat ik een officieel spoor en indien nodig neem ik juridische stappen tegen Batopin. Ik als zelfstandige moet ook voor alles verplichte ontvangstbewijzen afleveren aan mijn cliënten op straffe van boete, voor Batopin niet anders ! Jullie staan niet boven de wet ! Met beste groeten, Erwin Vandenbroucke

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform