Beste,Op 04/06 is mijn wagen naar mijn verdeler getakeld wegens een abnormaal geluid aan de wagen. Ik heb geen enkele indicatie (melding, lampje,…) gekregen dat er iets mis zou zijn. Op 05/06 was mijn wagen ingepland geweest voor een onderhoud, maar toch heeft het 2 weken geduurd vooraleer er actie ondernomen geweest is van de verdeler. Er werd me tevens geen vervangwagen aangeboden. Na 2 weken blijkt dat de motor vervangen moet worden. Kia Belgie doet moeilijk over het feit dat de wagen op 10000km geen onderhoud gekregen heeft. Tot 17000km was de wagen in bezit van Kia (demowagen). Nu lijkt het me sterk dat men bij een wagen met 100000km terugvalt op iets van de eerste 10000km. Wat me vooral stoort is dat Kia me nog niks heeft laten weten, na een maand en een half nog geen duidelijk standpunt inneemt, en mij als klant in de kou laat staan en me op kosten jaagt om een vervangingswagen te zoeken. Ik heb een 10-tal keer met de verdeler gebeld, maar die schermen dat het Kia Belgie is dat geen beslissing neemt. Ze gingen me ook telkens terug opbellen na die gesprekken, maar ondertussen staat de teller van inkomende gesprekken nog steeds op 0. Ik heb het ondertussen wel gehad en zoek alle wegen te bewandelen die er mogelijk zijn. Dit schrijven is met andere woorden de laatste kans op bemiddeling. De betrokken wagen is een Kia optima gt met nummerplaat 1-cuk-464 en chassisnummer knagv812bh5122956.