Terug

Geen stabiel netwerk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

G. F.

Naar: Telenet

24/11/2025

Beste, We zijn ondertussen al bijna 2 weken aan het sukkelen met een instabiel thuisnetwerk. Dit met veel domotica(huisbatterij, alarm, camera's..). Onze werkgevers streven ook naar een groot aantal uren thuiswerk. En dit kan men niet meer verwezenlijken door onze wifi die om de haverklap uitvalt. We hebben al meermaals naar klantendienst gebeld. Zij beloven ons een oplossing maar die komt er helaas niet.

Berichten (1)

Telenet

Naar: G. F.

25/11/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-43335203 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht via het Testaankoop-leden platform. Uw klacht wordt bij Telenet intern verder opgevolgd. Alle verdere communicatie zal ook rechtstreeks via Telenet verlopen. Mvg, Telenet Customer Mediation © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform