Terug

Geen service ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Touring

08/12/2023

Ik heb geen verzekering pechverhelping.Gisteren had ik autopech. Touring wegenhulp gebeld als nieuwe klant. Een bandje zei 'gegevens via internet doorsturen wordt je prioritair behandeld + tel was op dat moment niemand beschikbaar in contactcenter'. Formulier via internet ingevuld en doorgestuurd om 16u15. Na anderhalfuur wachten niemand gehoord of gezien van Touring. Touring heeft zijn 'kat' gestuurd. Telefonisch niemand kunnen bereiken. Via internet heb ik het vakje akkoord met de voorwaarden aangekruist waardoor ik niet naar VAB durfde te bellen en kosten mogelijks nog meer zouden oplopen.Thuis zaten 2 kinderen op mij te wachten, helemaal alleen (12j en 13j), ik kon hen geen info meedelen wanneer ik ongeveer thuis ging komen. Schandalige service!Mijn man is na zijn werk en ophalen van 3de kindje, mij komen ophalen.Om 19u waren we thuis.Auto achtergelaten waar hij in panne stond. Onze garagist heeft deze de volgende dag getakeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform