Na ingestapt te zijn in het avontuur met Keukens De Abdij, onze 'droomkeuken' te finetunen, het totaalbedrag van de keuken te betalen, liep het mis met de installatie van de keuken. Keuken werd slecht geïnstalleerd (plinten te lang/te kort, afwerking niets in verstek gezaagd, kasten krom). Ook werd het afval achtergelaten dat we zelf moesten afvoeren. Uiteindelijk na 2 maand werd onze keuken 'recht' geïnstalleerd. Toen kwam de opmeting en levering van het Dekton werkblad en spatwand. Uitsparing voor onze spoelbak was te groot, geen uitfrezing voor onze kraan en de afwerking dagkanten van het raam niet voorzien... Alsook afmeting van de spatwand niet correct. Dit was wel voorzien op de factuur en betaald. Op de dag van installatie van ons werkblad kwamen we 's avonds thuis... Geen kraan nog spoelbak geïnstalleerd zonder bericht van Keukens de Abdij. Dit heeft nog !!!3!!! weken geduurd eer we uiteindelijk een spoelbak hadden (niet het bestelde type) die paste in de voorziene uitsparing. Bij deze interventie werd onze kraan verkeer geïnstalleerd, zijn hun diensten nog eens moeten terugkomen om de kraan juist te installeren. Na heel veel mails (die grotendeels niet werden beantwoord) en telefoons hebben we uiteindelijk onze 'droomkeuken'. Intussen hadden we een tussenkomst gevraagd voor de niet-geleverde afwerking van de spatwand en werkblad en ook voor de last die we de laatste 5 maand hebben gehad... Hiervoor kregen we een voorstel waar we ons totaal niet konden in vinden...Intussen zijn er stopcontacten losgekomen uit de spatwand, dit hebben we zelf opgelost.