Terug

Geen service na defect tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: VANDEN BORRE

31/01/2024

BesteWij zijn op 01 december 2023 naar Vandenborre geweest voor een aankoop van een televisietoestel.De verkoper verkocht ons een demo toestel van € 1099 omdat deze niet meer in voorraad was. De tv was op dat moment niet aan. De verkoper gaf ons een korting van € 350 als we een verzekering aangingen. Op 23 december werd de tv geleverd. De tv werd thuis afgezet zonder deze eerst te testen. Na het ophangen van de tv bleek deze beschadigd te zijn. We krijgen geen garantie en we kunnen niet terugvallen op de verzekering.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: K. H.

01/02/2024

Beste ,We hebben jouw dossier opnieuw bekeken, en helaas is een omruiling, zoals je al weet, niet mogelijk.We willen je echter tegemoetkomen en bieden je de keuze tussen 20% korting op een nieuwe aankoop of een vergoeding van 100 euro in de vorm van een waardebon.We hopen dat een van deze opties aan je verwachtingen voldoet. In afwachting van jouw antwoord wens ik je een fijne dag toe.Met vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform