Beste, Ik bestelde online 4 stoelen. Bij levering bleken stoelen beschadigd en een set poten te missen. Ik heb onmiddellijk foto's en klacht geformuleerd.Probleem, retourformulier: pagina bestaat niet meerCostumer service: zelfde oeps pagina niet gevondenMail naar hallo@juntoo.be: reeds 5 mails gestuurd met telkens een standaard antwoord mail, het is druk, wij helpen u zo snel mogelijk verder???Mijn negatieve review op trust pilot, kreeg van Caroline meteen een, spijtig, ik hoop dat het ondertussen in orde is?Online maakt men reclame voor de showroom in Geel. Volgende stap dus, stoelen in de auto gepropt en naar de showroom. Daar kreeg ik te horen dat1. Deze online shop geen enkele link heeft met de online winkel2. Het centrale magazijn wel hetzelfde is, maar ik in de winkel niet kan retourneren3. Dezelfde stoel daar in de showroom staatNa 2 weken heb ik online nog steeds zelfs geen antwoord gehad op mijn klachten. Telefonisch mag u dan een uur aan de lijn gaan wachten, zonder antwoord. Langer heb ik het niet volgehouden telefonisch...Ik wens dat mijn geld teruggestort wordt. De stoelen opgehaald worden of ik ze in de showroom in Geel juntoo afzet.Slechte reclame voor de showroom zelf ook, hun naam wordt gelinkt met de online winkel en ze wijzen elke verantwoordelijkheid voor slechte levering af. Blijkbaar ook voor de producten gekocht in de winkel als ik de vele klachten lees.