Terug

Geen service en plots duurdere facturen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. L.

Naar: VAILLANT

29/11/2025

Op maandag 27 oktober kwam deze service langs voor 2x een onderhoud van een CV ketel. De prijs was niet dezelfde als op hun website. Want zogezegd was de btw er niet bijgerekend. Dit is niet duidelijk voor de klant. Er is meer dan 100 euro bij gekomen in totaal. Plots kregen we korting als we op dat moment tekende. En weken later sturen ze plots nog een factuur achter. Na meerdere malen contact opname met de klantendienst krijg ik geen antwoord hierop. Duur en Telleurstellend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform