Terug

Geen service als je met een baby zit.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: AEG

07/07/2023

Beste,ik bestelde voor mijn dochter een mobiele airco online.na vele vijven en zessen werd deze geleverd.nu na twee dagen maakt het een raar geluid en hebben telefonisch contact gehad waarbij ze de airco zouden komen halen en mijn geld teruggestort word.na een paar weken verder te zijn is dit nog steeds niet gebeurd,met deze service haal ik me een nieuwe ergens anders .ik zit met een baby van vier maanden en na een maand is er niets gebeurd of iets gedaan,ik wil met spoed een andere airco halen zodat de baby verkoeling heeft om te slapen.ik heb jullie tijd genoeg gegeven om geld terug over te maken en de airco te komen ophalen.maar dit is te gek voor woorden.

Berichten (1)

AEG

Naar: A. G.

07/07/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform