Goedemorgen Mevrouw Van Bilsen,Ik schrijf u naar aanleiding van ons telefonisch contact van vandaag.Zoals besproken, zullen wij ixina Hasselt vragen om na te kijken of zij u kunnen helpen met uw keuken van ixina Bree.Gelieve ons een volledige en leesbare kopie van uw bestelbon van ixina Bree te bezorgen en enkele fotos van de schade, zodat wij deze informatie aan ixina Hasselt kunnen bezorgen. Zonder het AR n°, hebben ze echt de gegevens van uw bestelbon nodig.Uw dossierCAS-05537-Y0Q4M0 is momenteel in behandeling bij de Klantendienst van ixina Hasselt dat zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.Wij danken u alvast voor uw geduld en wensen u een aangename dag toe.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,BrunoService ClientèleKlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Feb 02 2023 12:24::10 GMT+0100 (Midden-Europese standaardtijd)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Geen service! - (CPTBE01717325-37)