Terug

Geen service!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: IXINA BELGIUM

02/02/2023

Beste, ik heb al twee keukens laten installeren door Ixina. Bij één keuken stellen we vast dat de randen van de schuiven en deurtjes ernstig vergelen en dat er plekken ontstaan, maar ook brokkelen de randen af. Ik heb al meerdere keren gemaild en ook meerdere keren getelefoneerd maar uiteindelijk krijgen we geen effectieve reacties, wel beloftes die niet worden nagekomen.

Berichten (1)

IXINA BELGIUM

Naar: T. V.

16/02/2023

Goedemorgen Mevrouw Van Bilsen,Ik schrijf u naar aanleiding van ons telefonisch contact van vandaag.Zoals besproken, zullen wij ixina Hasselt vragen om na te kijken of zij u kunnen helpen met uw keuken van ixina Bree.Gelieve ons een volledige en leesbare kopie van uw bestelbon van ixina Bree te bezorgen en enkele fotos van de schade, zodat wij deze informatie aan ixina Hasselt kunnen bezorgen. Zonder het AR n°, hebben ze echt de gegevens van uw bestelbon nodig.Uw dossierCAS-05537-Y0Q4M0 is momenteel in behandeling bij de Klantendienst van ixina Hasselt dat zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.Wij danken u alvast voor uw geduld en wensen u een aangename dag toe.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,BrunoService ClientèleKlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Feb 02 2023 12:24::10 GMT+0100 (Midden-Europese standaardtijd)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Geen service! - (CPTBE01717325-37)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform