Terug

Geen server, netwerk op gsm

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. L.

Naar: Scarlet

06/10/2019

Beste Ik ben overgestapt van Proximus naar Scarlet op 25 september en sinds vrijdag 27 september heb ik geen netwerk, server meer niemand kan mij bereiken vanaf die dag tot heden. Ik moet op die tussen tijd mensen storen voor een wifi hotspot te maken om zo bereikbaar te zijn via Messenger wat dat heel vervelend is en ik belt elke dag naar Scarlet maar toch is er geen verbeteringen van gekomen nog altijd ben ik onbereikbaar kan niet bellen sms en ander mensen kunnen mij ook niet bellen of sms. Terwijl ik heb het nodig voor mijn werk om te kunnen communiceren en familie mijn moeder dat vandaag zondag 6 oktober terug komt van vakantie en nog ander dringende zaken vrede gerecht,... Ik kon niks geregeld krijgen door dat probleem. Kunnen jullie my helpen om het probleem snel opgelost te krijgen want het is al meer dan een week dat ik niet meer bereikbaar bent. Terwijl ik heb 2 nummer van proximus laten over zetten naar Scarlet en de 1ne nummer werd wel op de dag zelf binnen paar uur al geregeld. Maar het is op de 2de nummer mijn nummer dat al langer dan een week niet meer werkt.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: W. L.

18/12/2019

Beste,Beide nummers zijnde 32475320977 32472413482 werden geactiveerd op 28/09 06/10.Deze nummers werden overgedragen naar een andere operator op 11/12 en 12/12.Met vriendelijke groeten.BjornHigh Care Operations support AgentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet - Mobile:www.scarlet.be/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform