Beste,Op 9 mei hebben we bij Proximus ons internet-, TV- en vastelijn abonnement opgezegd. We zouden een retourlabel ontvangen via mail om onze modem en TV-box terug te sturen, maar hebben dit nog steeds niet ontvangen. Het zou normaal moeten toekomen via e-mail en ook verschijnen in MyProximus bij 'Bestellingen', maar dit is niet het geval.Via chat en via de telefoon (meermaals gebeld) kunnen ze mij niet verder helpen. Ik kreeg een extra mail toegestuurd met een link die naar het label zou moeten leiden, maar de link leidt mij naar een oude openstaande bestelling van 25 februari die ik heb laten annuleren, maar die nog steeds open staat.De persoon via de chat leek eerst erg gedreven om ons te helpen en heeft de stopzetting van ons abonnement nogmaals bevestigd met een mail en stuurde weer een mail voor de retour. Maar toen ik zei dat het label nog steeds niet verschijnt in mails, noch in mijn account in reageerde hij plots niet meer. Ik heb nog een paar keer opnieuw een chat gestuurd, maar geen reactie meer.Ondertussen ontving ik een herinneringsmail dat als Proximus de toestellen niet ontvangt vóór 12 juni er extra kosten in rekening gebracht zullen worden...Wij vertrekken deze donderdag 2 juni op vakantie en zijn pas terug op zaterdag 11 juni. Dus dit is een probleem.Ik wil vandáág mijn retourlabel ontvangen, netjes in een pdf via mail. Als we de toestellen pas na 12 juni kunnen verzenden, verwacht ik géén extra kosten te moeten betalen, aangezien de oorzaak van het probleem niet bij mij ligt.Mvg,Elise