Terug

Geen retourlabel ondeugdelijk produkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. G.

Naar: bol.com

04/10/2023

Beste, ik bestelde een robotmaaier. Deze bleek al gebruikt toen ik hem openmaakte, en na installatie was hij ondeugdelijk. Hij had een slecht user interface geen duidelijk handleiding, en de draad werd meteen kapot gereden. De robotmaaier was ook niet systematisch aan het werk, en stopte niet toen de draad was doorgesneden. Hij ging richting mijn vijver, maar gelukkig was ik er bij.De tussenleverancier wilde nadat ik een retour wilde aanmaken niet een verzendlabel aanmaken. Ze gaven aan dit afgelopen maandag te doen terwijl ik al sinds 23 september het verzoek had uitstaan. Ik heb bol.com vele malen benaderd, en ze zouden het in orde maken, maar tot heden nog niet. De leverancier was deze week onbereikbaar ook per telefoon.

Berichten (2)

bol.com

Naar: Z. G.

05/10/2023

Goedemorgen Zeno,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de grasmaaier niet naar wens is. Begrijpelijk dat je de grasmaaier wilt retourneren. We hebben de partner verzocht je te voorzien van een retourlabel. Deze zal de partner begin volgende week aan je doorsturen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

Z. G.

Naar: bol.com

06/10/2023

Dank dit antwoord kreeg ik vorige week ook van de partner. En ik heb nu nog maar 8 dagen om het terug te sturen. Normaliter worden de labels direkt aangemaakt en het is een eenvoudige handeling voor jullie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform