Terug

geen retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

P. B.

Naar: Decathlon

07/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15.06.2025 heb ik in uw online winkel een QUECHUA Opblaasbare tent voor 4 personen Air Seconds 4.1 F&B 1 slaapruimte, waarbij ik het bedrag van 350 euro heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 18.06.2025 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27.08.2025 het artikel teruggebracht in de winkel waar we ons op reis vonden, in Hongarije. Immers artikels online gekocht kunnen in elke winkel worden teruggebracht. Mijn kaart werd in de winkel gelezen om zodoende op de bankkaart het geld terug te storen. Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 350. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik heb contact genomen zowel met Hongarije als België. Vanuit Hongarije krijg ik ontwijkende antwoorden (het geld is bij ons vetrokken) en België geeft me het probleem te trachten oplossen. Zij geven aan ook geen antwoord te krijgen vanuit Decatlon Hongarije. Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (2)

Decathlon

Naar: P. B.

07/10/2025

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : geen retour ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Decathlon

Naar: P. B.

08/10/2025

Ons antwoord op uw aanvraag Hallo, Ik ben het gaan opzoeken en ik heb het kassaticket gevonden waarop de retour is terugbetaald in Hongarije. Ik voeg dit in bijlage toe. Ik heb de klant volgende mail verzonden en gebeld: Hallo Priscilla, Zoals telefonisch afgesproken kan u het volgende doen: U stuurt het kassaticket door naar uw bank en vraagt om een traceringsonderzoek te doen. Zij kunnen een verklaring dan bezorgen dat het geld niet ontvangen is op de rekening. Stuur dan nog eens het kassaticket plus die verklaring door naar Hongarije en vraag om de terugbetaling opnieuw uit te voeren. Indien ze dit weigeren mag u ons terug contacteren dan kijken wij intern nog eens met Hongarije om druk te zetten. Indien dat niet lukt dan kan ik u aanraden om het EEC in te schakelen die zoals ik zei kunnen helpen met geschillen in het buitenland binnen Europa: s:www.eccbelgie.be/uw-rechten/klacht-indienen-bij-ecc Indien je nog vragen hebt, mag je ons altijd contacteren. Sportieve groet, Sarah Uw aanvraag over : geen retour ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform