Terug

Geen retour na reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

19/07/2023

Beste,Op 3/6 had ik mijn drone teruggestuurd naar bol.com voor reparatie. Tot op 3/7 had ik niks meer vernomen van bol.com. ik heb dan zelf contact opgenomen met de fabrikant die instond voor de herstelling. Daar zeiden ze dat mijn drone hersteld is sinds 30/6 en teruggestuurd naar bol.com. Daar beweren ze van niks te weten. Kunnen jullie me helpen aub?

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

19/07/2023

Goedemorgen Steven,Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie! We nemen je klacht in behandeling. Zodra er meer informatie bekend is, nemen we contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform