Terug

Geen retour binnen 14 dagen na aankoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

20/05/2021

Beste, ik bestelde een Whirlpool/Ikea frigo ter waarde van €624 op de site Loeters, deze laten leveren in de winkel Oostende was -€25, bij laten afhalen zat deze niet in een originele verpakking maar gewoon plastiek. Helaas past deze frigo niet in onze Metod keuken, blijkt dat na aankoop de naam Ikea was weggehaald en na mijn email ook de naam veranderd was in Ikea Faktum. Ik wil deze retourneren maar nu moet ik de originele verpakking en deze was er aldus niet. mvg Annick Naessens

Berichten (8)

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. N.

20/05/2021

besteZonder nadenken, koopt de klant in onze winkel een koelkast met een hoogtevan 1m94 , terwijl er in haar kast slechts plaats is voor een koelkast meteen hoogte van 1m20 . Klant koopt een inbouwtoestel zonder thuis eerst deafmetingen van uw kast op te meten. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.dank Umvg Elektro Loeters ---------- Forwarded message ---------

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

20/05/2021

Mijn kast is 1m 96, waarom zou ik een koelkast kopen van 1m20 voor deze Whirpool / Ikea, dus ik dacht geschikt voor mijn grote kast Metod met dubbele deur, na mijn online aankoop werd de naam veranderd in Whirpool Ikea Faktum , ik heb daar alsook foto's van! En het gaat hem daar niet over, de koelkast is online aangekocht en afgehaald in de winket door iemand in Oostende, ik vraag gewoon om ze terug te sturen binnen de 14 dagen, de frigo zat dan ook niet in de originele whirlpool doos maar gewoon in een plastieken verpakking . Meneer Loeters antwoord hierop dat het toestel aangekocht is in de winkel. Mvg Annick Naessens

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

06/06/2021

Ondanks de e-mail van Whirlpool zelf dat ik contact moet opnemen , geen antwoord , niks ! Zo laf zijn jullie wel ..

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. N.

07/06/2021

beste mevrouwWij zijn op de hoogte van uw dossier. Maar uw review op trustpilot is verrevan correct.Vind u dat zelf normaal' Welke waarden en normen heeft u?Wij willen u zelfs niet meer verder helpen.Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op zo 6 jun. 2021 om 21:13 schreef

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

07/06/2021

Deze review is heel correct en de realiteit, ik kan al de emails naar u doorsturen mevrouw, al de leugens , online gekocht niet retourneren want in de winkel gekocht beweren jullie, ik wou ruilen naar twee kleinere van 102 cm maar jullie schrijven dan dat ik een frigo kocht van 194cm voor een kast van 120cm?? van waar jullie al de leugens halen weet ik niet..jullie hebben online de naam Ikea weggehaald na aankoop en na de klacht veranderd in Ikea/Faktum! Wat zijn jullie waarden, eerlijkheid en service dan? Jullie geraakten er niet meer aan uit, zetten mijn privé gegevens online en dan willen jullie niet meer helpen, toen ik de review las op trustpilot wist ik direct wat jullie manier van werken is..beschaamd in jullie plaatst. Met vriendelijke groetenAnnick

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. N.

07/06/2021

beste MevrouwIk stel voor dat u eerst eens in bezinning gaat over uw review, en danwensen wij uw aanvraag opnieuw te bekijken.Wij maken u ook niet zwart.Aarzel niet ons terug te contacteren.Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op ma 7 jun. 2021 om 12:14 schreef

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

07/06/2021

Tot bezinning komen? Lol ,1 van €599 een heel dure dus, blijven onterechte verwijten sturen..voila daar gaan we weer, ongelooflijk. Jullie zetten mijn en mijn vriend onze privégegevens online? Dat is een erge inbreuk op onze privacy, wij maken jullie niet zwart want was een eerlijke recensie , ik wou een deal en zelfs nadien de recensie zelfs verwijderen , maar jullie antwoorden zelfs niet , ook niet na contact van de firma Whirpool ! veel mensen hebben mij intussen gecontacteerd met zulke klachten..nu is het aan jullie, tot zolang blijft de rescensie staan , voor wat hoort wat zeggen ze in Oostende. Met vriendelijke groeten, Annick

A. N.

Naar: Elektro Loeters N.V.

24/06/2021

Blijft beweren dat ik in de winkel kocht terwijl ik een bewijs heb van bestelling online en zegt dan nog :'is uw eigen schuld' !! Antwoord niet meer op emails , nu ben ik het beu!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform