Terug

Geen restitutie ontvangen en geen reactie op emails

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: AEG

28/01/2024

Geachte,Ik richt me tot u inzake een aanzienlijk teleurstellende ervaring met de levering en installatie van het door ons op 28 november 2023 bestelde pakket, bestaande uit een wasmachine, een droogkast, en een stapelkit met ordernummer 000667293.Op de oorspronkelijke leveringsdatum, 11 december 2023, is er zonder enige voorafgaande kennisgeving niemand komen opdagen. De enige verstrekte informatie betrof een breed tijdslot van 7:00 tot 13:00 uur, en na bijna 1,5 uur telefonisch contact, grotendeels in de wacht, werd mij medegedeeld dat er een fout was opgetreden en dat een nieuwe levering moest worden ingepland. Dit gebrek aan communicatie en organisatie heeft aanzienlijke hinder veroorzaakt.Op de tweede geplande afspraak, op 4 januari, bleek de wasmachine bij inspectie beschadigd te zijn, met een grote kras op de voorzijde, waardoor enkel de droogkast kon worden achtergelaten. Pas op de derde afspraak, op 10 januari, werden zowel de wasmachine als de droogkast geïnstalleerd. Bij thuiskomst ontdekte ik echter een aanzienlijke waterplas onder de wasmachine, het gevolg van een lekkende wateraansluiting. De eerstvolgende geplande herstelmogelijkheid was op 16 januari, waarbij men de lekkage niet kon verhelpen omdat een nieuw ventiel moest worden besteld. Uiteindelijk is de wasmachine pas op 23 januari gerepareerd.Deze problematische situatie heeft niet alleen kostbare tijd en een dag vakantie gekost, maar heeft tevens geleid tot frustraties en een week zonder een operationele wasmachine (de oude werd verwijderd bij de installatie van de nieuwe). Tot mijn teleurstelling heb ik tot op heden geen enkele reactie ontvangen op mijn herhaalde e-mails, waarin ik aandrong op het indienen van een officiële klacht. Het gebrek aan kwaliteit in de klantenservice is voor ons onaanvaardbaar.Naast de primaire klacht zijn er nog twee aanvullende vragen. De stapelkit met uittrekbare legger (A1WYHSK1) is op 10 januari door de installateur terug meegenomen omdat deze niet paste (plafond van onze kelder is te laag). Hoewel een terugbetaling was toegezegd, hebben wij tot op heden geen restitutie ontvangen. Daarnaast merken wij op dat de garantieperiode, volgens de ontvangen documenten van de technicus, begint op 27 november 2023, terwijl de wasmachine pas op 23 januari correct is geïnstalleerd. Wij verzoeken een garantietermijn die aanvangt op het moment van correcte installatie, namelijk 23 januari 2024.Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via verschillende kanalen, waaronder e-mails naar consumersales.be@electrolux.com op 12 december en 22 december, een chatbericht op 11 januari met een medewerker genaamd Laura die ons doorverwees naar invoice.service@electrolux.com, en een laatste e-mail naar het opgegeven adres, hebben wij geen enkele reactie ontvangen. Deze accumulatie van frustraties zonder enige vorm van tegemoetkoming of communicatie van AEG is voor ons onaanvaardbaar.Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

AEG

Naar: J. M.

28/01/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform