Terug

Geen restitutie noch nieuwe levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: ZALANDO

09/11/2023

Mijn bestelling van 13/10 werd volgens Bpost geleverd op 20/10. Dit is echter niet waar.ik kreeg mail dat het thuis was geleverd (was er niet) en Zalando kreeg dat het bij een buur was geleverd. Een ander pakketje ook via Bpost zou geleverd zijn maar niet gevonden. Nog een andere bestelling verliep via postnl en werd die dag thuis aangeboden maar omdat we er niet waren doorgestuurd naar een ophaalpunt. Ik heb alles gedaan wat er gevraagd werd. Buren gevraagd, verklaring op eer ingevuld, zelfs klacht gaan indienen voor diefstal. Tientallen mails en telefoontjes naar zowel Bpost als Zalando. Zalando beweert dat het intern onderzoek voldoende was om niet over te gaan tot restitutie. Bpost zei me nogmaals aan Zalando te vragen een nieuw onderzoek op te starten. Het is fout gelopen. Ze begreep niet dat Zalando moeilijk deed. Ik weet enkel dat mijn mails niet meer worden beantwoord. Letterlijk geschreven case closed en we voorzien u niet meer van antwoord! Dit is pure diefstal!

Berichten (1)

A. D.

Naar: ZALANDO

13/11/2023

Beste. Ik wil een nieuw onderzoek op vraag van Bpost. Het pakket is verdwenen! Ik heb bewijs dat Bpost zegt dat het thuis is geleverd. Jullie hebben de info dat het bij de buren is geleverd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform