Terug

Geen responds op mails. Of duidelijke oplossing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

K. H.

Naar: Testaankoop

11/07/2025

Ik ben al een maand mails aan het sturen die niet bantwoord worden. Telefonisch zeggen ze dat ze gaan mailen. Krijgen niets aan. Dus ik zal nog maar eens een klacht sturen. We krijgen niets aan! Kunnen jullie op zijn misnt zeggen van waar de mail zou moeten komen. Zodat we deze kunnen opzoeken. Want het ins niet onder de naam @testaankoop.be precies. En "onze partner" is niemand iets mee. Dit is nu bijna een jaar aan de gang en er gebeurt net niets van duidelijke antwoorden. Al wat we krijgen zijn de voorgekoude prefap antwoorden die ze copy pasten en dan lichtjes aanpassen op uw naam.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: K. H.

14/07/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk heb je van ons een voucher ontvangen ter waarde van 80 punten. Hiermee kun je op de website van onze partner Gift’in een geschenk uitkiezen. Je vindt deze voucher en de link naar de juiste website in je welkomstbrief. Die brief kun je downloaden via onze website test-aankoop.be, in je persoonlijke ruimte: Mijn account Zie mijn overzicht Mijn persoonlijke gegevens Mijn abonnement Welkomstbrief. Enkele dagen na de activatie van je abonnement heb je ook een e-mail van Gift’in ontvangen om je te registreren. Wij hebben hiervoor het e-mailadres boe86@hotmail.com geregistreerd en doorgegeven aan onze partner. Vind je deze mail niet meteen terug? Kijk dan zeker ook in je spam-, ongewenste of reclame-map. Om toegang te krijgen tot de cadeaucatalogus, ga je naar giftin.be. Vul je abonneenummer in en klik op Aanmelden. Daarna kun je een wachtwoord instellen en je registratie afronden. Zodra je account is geactiveerd, krijg je opnieuw een bevestiging van Gift’in en kun je een cadeau kiezen, zoals een airfryer of een ander leuk item. Als je geen mails van Gift’in ontvangt en ze ook niet in je spam terugvindt, raden we aan contact op te nemen met hun klantendienst. Wij hebben helaas geen toegang tot hun systeem. Je kunt hen bereiken via 078251005 of via het mailadres contact@giftin.be. Wil je liever geen gebruik maken van de voucher ter waarde van 80 punten? Dan kunnen we je ook een alternatief geschenk aanbieden, zonder dat je via Gift’in hoeft te registreren. In dat geval kun je kiezen uit de volgende geschenken: een handbagagekoffer een robotstofzuiger een steelstofzuiger een koffiezetapparaat (compatibel met Nespresso-capsules) een airfryer een Android-tablet Laat ons gerust weten wat je voorkeur heeft of als je verdere vragen hebt. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform