Terug

Geen respect voor klant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Keytrade Bank

18/02/2021

Hierbij mijn ervaring met Keytrade bank:1. Ik laat vanaf het begin van mijn contact met Keytrade – aan info@keytradebank.com en CEO mijnheer Ternier- duidelijk weten dat ik interesse heb in een Visa Gold kaart. In orde voor de Keytrade Bank.2. Ik moet wel eerst een rekening openen bij de bank. Dat duurt abnormaal lang : 3 weken. Intussen heb ik ook aan de Quality officer -mijnheer Sache - laten weten dat mijn aanvraag voor de rekening en Visa Gold lang duurt.3. Uiteindelijk is mijn rekening geopend maar wordt mijn aanvraag voor de Visa Gold zonder motivatie afgewezen. Dus is de ganse procedure en bijkomende ergernis voor niets geweest.

Berichten (4)

Keytrade Bank

Naar: W. D.

18/02/2021

Geachte ,De klant werd vandaag gecontacteerd en onze diensten hebben een Visa Classic in plaats van een Visa Gold voorgesteld.Artikel 4 van de "Bijzondere voorwaarden van de VISA-kaart" luidt als volgt:4. Aanvraag en terbeschikkingstelling van de kaart en code.De kaart kan worden aangevraagd bij het aangaan van de bankrelatie door het aankruisen van het daartoe bestemde vakje via de online aanvraag of later met het document 'Aanvraag VISA'. Voor een gevolmachtigde kan de aanvraag enkel via het document 'Aanvraag VISA' gebeuren.De kaarthouder kan ofwel de rekeninghouder zelf zijn ofwel een gevolmachtigde op de rekening. In dit laatste geval zal de Bank enkel een kaart ten gunste van deze gevolmachtigde uitgeven indien hij en de rekeninghouder hiermee instemmen. De Bank blijft in elk geval de eigenaar van de kaart.Zodra de voormelde documenten ingevuld en ondertekend aan de Bank zijn Betekend, overeenkomstig de richtlijnen in de voormelde documenten, zal de Bank de aanvraag onderzoeken. De Bank behoudt zich het recht voor de goedkeuring van de aanvraag te weigeren, zonder dat zij daarvoor een rechtvaardiging moet geven ."Met vriendelijke groetenDavid SacheKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/

W. D.

Naar: Keytrade Bank

08/03/2021

Geachte,Ik kan mij moeilijk akkoord verklaren met uw antwoord. Want zoals uit bijgevoegde bijlages (nr 2 nr 3) blijkt, geeft Keytrade Bank de indruk dat het verkrijgen van een Visa Gold geen enkel probleem is.Tevens staat er op dit ogenblik nog steeds bij mijn overzicht dat mijn dossier klaar is om onderzocht te worden (bijlage 1)mvg

Keytrade Bank

Naar: W. D.

08/03/2021

Geachte Mijnheer De VoechtBedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak.Met aandacht hebben wij kennis genomen van uw e-mail maar het standpunt van Keytrade Bank in dit dossier blijft ongewijzigd.De bevoegde dienst heeft de Visa Gold aanvraag geweigerd en u een Visa Classic voorgesteld.Artikel 4 van de "Bijzondere voorwaarden van de VISA-kaart" luidt als volgt:4. Aanvraag en terbeschikkingstelling van de kaart en code.De kaart kan worden aangevraagd bij het aangaan van de bankrelatie door het aankruisen van het daartoe bestemde vakje via de online aanvraag of later met het document 'Aanvraag VISA'. Voor een gevolmachtigde kan de aanvraag enkel via het document 'Aanvraag VISA' gebeuren.De kaarthouder kan ofwel de rekeninghouder zelf zijn ofwel een gevolmachtigde op de rekening. In dit laatste geval zal de Bank enkel een kaart ten gunste van deze gevolmachtigde uitgeven indien hij en de rekeninghouder hiermee instemmen. De Bank blijft in elk geval de eigenaar van de kaart.Zodra de voormelde documenten ingevuld en ondertekend aan de Bank zijn Betekend, overeenkomstig de richtlijnen in de voormelde documenten, zal de Bank de aanvraag onderzoeken. De Bank behoudt zich het recht voor de goedkeuring van de aanvraag te weigeren, zonder dat zij daarvoor een rechtvaardiging moet geven ."Hier is de link naar de FAQ: s:www.keytradebank.be/nl/support/faq1_65-439"Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een kaart te kunnen aanvragen?U moet meerderjarig zijn om een kredietkaart te kunnen aanvragen bij Keytrade Bank.Keytrade Bank zal bovendien uw kredietwaardigheid beoordelen en op basis van deze beoordeling de aanvraag goedkeuren of weigeren.In geval van goedkeuring van uw kredietkaart door Keytrade Bank en zodra er 1000 EUR op een van uw Keytrade Bank rekeningen staat, ontvangt u uw kredietkaart per post.In geval van weigering van een kredietkaart, moet Keytrade Bank deze weigering niet motiveren."Met vriendelijke groeten.David Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00 qualitycare@keytradebank.comDavid SacheKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/

W. D.

Naar: Keytrade Bank

09/03/2021

Omdat Keytrade Bank niet begrijpt wat 'respect' betekent, sluit ik de klacht af.Nooit zoiets amateuristisch bij een bank meegemaakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform