Terug

geen reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. C.

Naar: Bulex

10/01/2025

op 9 december bulex gecontacteerd omdat we geen warm water meer hadden. Een afspraak gekregen voor 24/12. De technieker is langs gekomen en vertelde ons dat de onderdelen moesten besteld worden. Moet men drie weken wachten zonder warm water om u te wassen om dan te horen dat hij geen stukken heeft, maar ze moet bestellen terwijl ze exact weten welke brander we hebben? En we een zogenaamd "omnium contract reparatie onderhoud" hebben! Ondertussen heeft de brander zich nu volledig in veiligheid gezet met als resultaat dat er zelfs geen verwarming meer is. we hebben hen dit verschillende keren telefonisch gemeld maar men heeft er gewoon geen horen naar. We contacteren hen telefonisch bijna alle 2 à 3 dagen sinds 24 december met steeds hetzelfde antwoordt dat de onderdelen er nog niet zijn en Bulex ons op de hoogte zou houden als er vorderingen waren per email, maar daarvan hebben we er maar 1 ontvangen op 26/12 daarna niets meer.

Bemiddeling door Testaankoop 27 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform