Terug

Geen reparatie van pier naar pol

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

14/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16 september 2022 kocht ik een elektrische fiets van Minerva in uw webwinkel en betaalde ik er 1395€ voor. Na 12 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, defecte middenmotor. Op 13/04/23 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op bij service bike afgeleverd. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 3 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Ruben Christiaens Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

R. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

14/02/2025

Beste, tot op heden heb ik nog geen compensatie ontvangen. Ik ben er mij van bewust dat u mij doorverwezen naar een service voor reparatie. Na meerdere telefoons, gingen ze mij contacteren om iemand bij mij te laten langs komen voor herstelling ter plaatse. Dit is nu al reeds 6 maanden gepasseerd. Zou u hen zelf kunnen contacteren? Misschien dat zij meer kunnen doen, en mij een oplossing aanbieden? Zie dit als uw laatste kans alvorens ik juridisch in gang treed. Om mijn zaak nog sterker te maken heb ik nog een extra document toegevoegd, die benadrukt dat mijn fiets niet hersteld kan worden door een gewone fietsenmaker Groeten, Ruben Christiaens

Bemiddeling door Testaankoop 14 februari 2025

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: R. C.

17/02/2025

Beste Bedankt voor uw mail. Graag help ik u hiermee verder. Het is inderdaad zo dat de door u aangekochte fiets dient aangeboden te worden bij FSNPlus. Is dit al gebeurd en zo ja, wat zijn uw herstellingsgegevens en/of hun bevindingen wat deze reparatie betreft? Ik luister hier op mijn beurt graag voor verder. Kan u ons eveneens alle contactgevens geven? Ik mailde u namelijk eerder over deze bestelling, maar zonder resultaat : S_AUR_Promotie DPPpromotie-dpp@dpgmedia.be 14 jan 2025, 09:42 aanRuben Beste meneer Christiaens, Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop over deze aankoop. Graag help ik u hiermee verder. Het laatste dat ik qua communicatie terugvind is deze mail hieromtrent waarin wij u de contactgegevens van FSN+ doorgaven, deze hebben de garantie van de nieuwe Nassau fietsen die wij hebben aangeboden dit jaar en zij behandelen ook de Minerva issues. Heeft u contact met hen opgenomen? Zij kunnen het defect uiteraard onderzoeken en dan in overleg met ons bespreken wat er kan gebeuren om dit op te lossen. Laat u ons even weten of u contact met hen opnam? Met vriendelijke groeten, Barbara Promotie DPG Media Als e-mailadres heb ik hier : rubensplace@hotmail.com is dit nog steeds correct? Graag een antwoordje terug, ik ga hiermee onmiddellijk aan de slag. Vele groeten Barbara Naam van de klantRUBEN CHRISTIAENSReferentienummer158278Klachtnummer11861021Soort probleemHerstellingBeschrijvingBeste, tot op heden heb ik nog geen compensatie ontvangen. Ik ben er mij van bewust dat u mij doorverwezen naar een service voor reparatie. Na meerdere telefoons, gingen ze mij contacteren om iemand bij mij te laten langs komen voor herstelling ter plaatse. Dit is nu al reeds 6 maanden gepasseerd. Zou u hen zelf kunnen contacteren? Misschien dat zij meer kunnen doen, en mij een oplossing aanbieden? Zie dit als uw laatste kans alvorens ik juridisch in gang treed. Om mijn zaak nog sterker te maken heb ik nog een extra document toegevoegd, die benadrukt dat mijn fiets niet hersteld kan worden door een gewone fietsenmaker Groeten, Ruben Christiaens -- Cadeau-teamMedialaan 1 1800 Vilvoordecadeau-dpp@dpgmedia.bedpgmedia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform