Terug

geen refund ontvangen via klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

G. G.

Naar: CheapTickets.be

28/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 20/10/2024 hebben wij via cheaptickets.be , 2 tickets gekocht naar Alicante voor een vlucht die normaal doorging op 2 november 2024. We hadden snel gemerkt dat er een fout is in de reservering. Het gaat om een letter in het e-mail adres, waardoor we geen bevestigingsmail ontvingen. We hebben jullie helpdesk verschillende keren aan de lijn gehad. We werden letterlijk aan het lijntje gehouden, soms in (moeilijk verstaanbaar) nederlands, soms in het engels. Telkens opnieuw zou men het probleem oplossen maar er gebeurde niets. Ook niet als we via mail of whatsup met jullie contact opnamen, zoals jullie vroegen. Nochtans werd het bedrag overgeschreven zoals u kan zien op het betalingsbewijs in bijlage. Uiteindelijk hebben mijn ouders met een andere maatschappij een nieuw ticket gekocht. Wij vragen u daarom om het geld terug te storten van de 2 tickets die wij nooit ontvingen van jullie. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van één van de mails van mijn moeder met jullie helpdesk ° Kopie van het whatsup chatbericht van mij naar jullie helpdesk • Kopie betalingsbewijs

Berichten (1)

CheapTickets.be

Naar: G. G.

30/12/2024

Hello Team, Thank you for your email. We have finally managed to find a booking under booking orderCBE-7510982. However we do see the customer entered their email address incorrectly. Please be aware that it is the customers responsibility to make sure they have entered their details correctly as we are not liable for any incorrect information provided to us. Kind regards, Customer service Chris ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2024-12-28 13:01 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]geen refund ontvangen via klantendienst ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform