Terug

Geen reacties

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Blancheporte

28/01/2018

14 dagen geleden heb ik een online bestelling geplaatst en, idd stomweg, op het moment zelf online betaald. Ervang uitgaande dat een https site ok is, heb ik dit gedaan. Intussen heb ik geen echte opvolging meer van hen, geen adquate reactie. Bij mijn bestelling staat nog steeds 'verwerking'.

Berichten (7)

Blancheporte

Naar: A. C.

28/01/2018

3 Suisses --------------------------------Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend).Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten,Blancheportewww.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u.--------------------------------

Blancheporte

Naar: A. C.

29/01/2018

GeachteNa ontvangst van de e-mail van mevrouw Ocula hebben we meteen contactopgenomen.Dat hebben we zowel telefonisch als via e-mail gedaan.Ondertussen werd de bestelling geannuleerd omdat mevrouw niet langerwenst te wachten.De terugbetaling wordt ook verzorgd. We hopen uw vraag te hebbenbeantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst.Blanche Porte wenst u en uw familie prettige feesagen!Barbara, Blanche PorteTot binnenkort op www.blancheporte.beHerhaling van uw bericht---------------------------------Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21)

A. C.

Naar: Blancheporte

03/02/2018

Ik heb inderdaad de dag na mijn mail een telefoon ontvangen, hierbij dank voor de snelle reactie.Tijdens het gesprek is bevestiging van her rekeningnummer gevraagd zodat de terugbetaling instant kon uitgevoerd worden.Tot op heden 3 februari, een week later dus, is er echter nog geen terugbetaling te zien op mijn rekening. Ik dacht dat een overschrijving max 1 werkdag in beslag neemt...Misschien komt het deze week te voorschijn...Ik wacht dus nog wat af...

Blancheporte

Naar: A. C.

03/02/2018

3 Suisses --------------------------------Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend).Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten,Blancheportewww.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u.--------------------------------

Blancheporte

Naar: A. C.

05/02/2018

Beste mevrouw OculaWe hebben onze boekhoudafdeling gevraagd wanneer u de terugbetaling magverwachten.We houden u op de hoogte.Met vriendelijke groetenBarbara, Blanche PorteTot binnenkort op www.blancheporte.beHerhaling van uw bericht---------------------------------Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

Blancheporte

Naar: A. C.

06/02/2018

Beste mevrouw OculaWe hebben zonet bevestiging gekregen van onze boekhoudafdeling.De terugbetaling werd doorgegeven op 31 januari naar rekeningnummer BE574382 1843 6135.Dit zal voor 14 februari op uw rekening staan. We hopen uw vraag tehebben beantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst.Barbara, Blanche PorteTot binnenkort op www.blancheporte.beHerhaling van uw bericht---------------------------------Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

A. C.

Naar: Blancheporte

14/02/2018

Beste,Vandaag 14/02 staat het geld inderdaad opnieuw op mijn rekening.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform