Goedemorgen,
Op 8/8/2023 (meer dan een jaar geleden) stuurde ik de onderstaande vraag via de website van Bosch:
https://www.bosch.be/nl/home/
Quote:
"Goedemiddag,
Ik heb een Bosh Intuvia display ter waarde van +/- 100 euro op mijn Riese & Muller speed pedelec.
De display is over de ganse lijn ok, maar de klokfunctie is de naam Bosh niet waardig. Om de haverklap moet ik de klok handmatig bijstellen.
Volgens de verdeler waar ik mijn fiets gekocht heb, is dit een bekend probleem maar wordt er niets gedaan om het te verhelpen.
Hoe kan een gerenommeerd bedrijf als Bosh hier een verklaring voor hebben?
Welke actie stelt u voor om mij een display te bezorgen met een klok die de correcte tijd aangeeft?
Met vriendelijke groeten,
Frank Cools"
Unquote.
Op 1/11/2023 had ik nog geen reactie ontvangen en stuurde ik opnieuw een bericht:
Quote:
"Goedemiddag,
Op 8 augustus stuurde ik het onderstaande bericht:
"Goedemiddag,
Ik heb een Bosch Intuvia display ter waarde van +/- 100 euro op mijn Riese & Muller speed pedelec.
De display is over de ganse lijn ok, maar de klokfunctie is de naam Bosch niet waardig. Om de haverklap moet ik de klok handmatig bijstellen.
Volgens de verdeler waar ik mijn fiets gekocht heb, is dit een bekend probleem maar wordt er niets gedaan om het te verhelpen.
Hoe kan een gerenommeerd bedrijf als Bosch hier een verklaring voor hebben?
Welke actie stelt u voor om mij een display te bezorgen met een klok die de correcte tijd aangeeft?
Met vriendelijke groeten,
Frank Cools"
Tot op heden ontving ik geen reactie.
Wanneer mag ik uw antwoord verwachten?"
Unquote.
Op 11/3/2024 was er nog steeds geen reactie en stuurde ik het onderstaande bericht:
"Goedemorgen,
In augustus en november vorig jaar stuurde ik het onderstaande bericht.
Quote:
Goedemiddag,
Op 8 augustus stuurde ik het onderstaande bericht:
"Goedemiddag,
Ik heb een Bosch Intuvia display ter waarde van +/- 100 euro op mijn Riese & Muller speed pedelec.
De display is over de ganse lijn ok, maar de klokfunctie is de naam Bosch niet waardig. Om de haverklap moet ik de klok handmatig bijstellen.
Volgens de verdeler waar ik mijn fiets gekocht heb, is dit een bekend probleem maar wordt er niets gedaan om het te verhelpen.
Hoe kan een gerenommeerd bedrijf als Bosch hier een verklaring voor hebben?
Welke actie stelt u voor om mij een display te bezorgen met een klok die de correcte tijd aangeeft?
Met vriendelijke groeten,
Frank Cools"
Tot op heden ontving ik geen reactie.
Wanneer mag ik uw antwoord verwachten?
Unquote.
Als ik deze keer (de derde) van u geen reactie ontvang binnen een aanvaardbare termijn, zie ik mij verplicht deze kwestie voor te leggen aan de Juridische Dienst van Testaankoop.
Mvg,
Frank Cools"
Unquote.
Ik ontving telkens van Bosch een ontvangstbevestiging maar er kwam nooit een antwoord op mijn vraag.
De laatste ontvangstbevestiging heeft als referentie "Ticket#05189634" (zie bijlage).
Zou u Bosch kunnen contacteren en vragen waarom zij niet bereid zijn te reageren?
Bij voorbaat dank voor uw gewaardeerde hulp.
Met vriendelijke groeten,
Frank Cools